Iedereen belt ze weleens de klantenservice van één van de
bedrijven waar je klant bij bent. Of het nou je lokale energiemaatschappij of
je internetaanbieder is, je hebt ze soms wel eens nodig. Ik heb geregeld
contact met de klantenservice en ben niet altijd even goed te spreken over de ‘service’.
De ene duurt het erg lang voordat je iemand krijgt te spreken, de andere keer heb
je vier verschillende medewerkers aan de telefoon en vaak kunnen ze nauwelijks
iets met je klacht of probleem.
Toch is een klantenservice een goede uitkomst, ik kan er
vaak wel goed mijn beklag kwijt. Ondanks dat er niet zoveel gebeurd ben ik soms
al blij dat ik even mijn frustratie heb kunnen uiten. Dan ben ik weer helemaal
zen en biedt de klantenservice mij een luisterend oor. Dat is af en toe wel
fijn, mijn vrienden hebben er geen trek en ook bij mij familie heeft het geen
zin. Even lekker gefrustreerd klagen over je te trage internet en stukken
telefoon is dan ideaal.
Source: Klantenservice
Ja wat dat betreft ben ik blij dat de klantenservice
bestaat. Misschien niet als totaaloplossing voor je probleem, maar wel als een
luisterend oor voor al je beklag. Ja ik zal de telefoon weer pakken, mijn
stroom is weer uitgevallen. Toch maar eens met de lokale energieboer bellen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten