maandag 11 november 2013

De nieuwe Spark bij de Chevrolet dealer

Als echte autoliefhebber ben ik een enorme fan van een aantal merken. Een van deze merken is het Amerikaanse automerk Chevrolet. De Amerikaanse auto-industrie is de afgelopen jaren flink gekelderd en dat merk je het meest in de autostad van de wereld: Detroit. Deze stad was ooit een welvarende stad vol met autofabrieken, maar is tegenwoordig een spookstad vol leegstand.



Maar goed, Chevrolet blijft voor mij een erg mooi merk. Ik vind het leuk dat dit merk steeds meer aan populariteit wint in Nederland en je ziet ze dan ook steeds vaker op de Nederlandse weg. Bij de Chevrolet dealer zie je de nieuwste modellen staan en één van deze modellen is de nieuwe Chevrolet Spark. Deze compacte stadsauto is erg praktisch en zuinig. Dankzij verschillende uitvoeringen (waaronder het ultra zuinige BiFuel) heeft u genoeg keuze. Daarnaast is deze auto zeer scherp geprijsd en krijg je echt waar voor je geld.

Ik heb er zelf een aantal keer in mogen rijden en vind het een erg fijne auto. Naast het stoere uiterlijk is deze auto erg fijn en voordelig. Mocht je nog geen fan zijn van deze auto dan raad ik het zeker aan om eens te gaan kijken bij de Chevrolet dealer. Ik denk dat je meteen verkocht bent!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten