maandag 25 november 2013

De perfecte trouwauto voor de perfecte dag

Trouwen is voor veel mensen de mooiste dag van hun leven. Alles wordt uit de kast gehaald om deze dag uniek en zo mooi mogelijk te maken. Denk daarbij aan peperdure locaties, de mooiste trouwjurken en pakken en natuurlijk een prachtige trouwauto.

Voor de vrouwen zijn de trouwjurk en locatie verreweg het belangrijkste, althans bij de meeste vrouwen. Al vanaf jongs af aan dromen veel vrouwen over de ideale trouwjurk en een sprookjesachtig kasteel met alles er op en er aan. Aangezien dit natuurlijk erg duur sparen veel mensen dan ook lang van te voren voor hun bruiloft. Voor mannen is de trouwauto een belangrijk onderdeel. De trouwauto kan je natuurlijk lenen van je ouders of van vrienden, maar een echte luxe trouwauto kun je natuurlijk ook huren!


Je trouwauto huren

Als je besluit om een trouwauto te gaan huren heb je op het internet een ruime keuze. Ik ben laatst bij een bruiloft van een goede vriend geweest en die had zijn auto gehuurd bij een bedrijf met diverse luxe trouwauto’s. Hij was is altijd al een liefhebber van auto’s en sportauto’s in het bijzonder geweest. We zijn dan ook geregeld naar diverse formule één wedstrijden geweest, zoals Spa Francochamps en de Nürnberg ring. Toen ik hoorde dat hij ging trouwen heb ik hem gebeld en begonnen we meteen over de perfecte trouwauto. Ik droeg een aantal auto’s voor, maar allemaal tevergeefs. Hij had de ideale trouwauto al een paar jaar in zijn hoofd en die wilde hij dan ook gaan huren.


 Aston Martin DBS

Toen ik hem vroeg welke auto antwoorden hij direct: Een zwarte Aston Martin DBS! Ik schrok er van, deze auto is natuurlijk prachtig. Er hangt echter wel een flink prijskaartje aan en daarom was ik verbaasd. Hij had er echter al lang voor gespaard en wilde deze auto persé hebben. Ik ben daarom met hem meegegaan naar het verhuurbedrijf. Hij mocht de auto de hele dag rijden en kon zijn toekomstige vrouw ophalen met deze toffe bolide. Toen de dag daar was heb ik hem de hele dag gefilmd, van zijn rit in de Aston Martin tot het ja-woord. Met name zijn aankomst op het landgoed was verbluffend. Hij kwam met een flinke snelheid aanrijden en de motor maakte een prachtig geluid. Hij straalde van oor tot oor en zijn meisje ook. Het publiek stond versteld en klapte van blijdschap.

Ik ben nog niet getrouwd, maar mocht ik gaan trouwen dan is een sportieve en stoere trouwauto wel iets wat ik wil. Deze Aston Martin maakte de dag compleet en een dag om nooit te vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten