maandag 4 november 2013

Goede service

Soms zijn er van die mazzeltjes waar je niet om vroeg, maar die je dag weer een stuk mooier maken. Zo’n moment had ik laatst dus ook. Het begon minder geslaagd: ik kwam thuis van een dag op de weg. Het was een uiterst drukke dag geweest en ik was klaar voor een avondje bankzitten en een serie kijken. Eenmaal bij de deur wilde ik er in, maar mijn sleutel brak af. Just my luck!

Ik ging via mijn mobiele telefoon het internet op om een slotenmaker te zoeken die mij snel kon helpen. Ik kwam al gauw bij AAA Alarmcentrale, een slotenmaker in Amsterdam. Ik legde hem mijn verhaal kort uit maar hij wist al snel genoeg en zou direct naar mij toe komen.

En rap was hij inderdaad. Ik was ondertussen even bij de buren langsgegaan om een praatje te maken, toen hij mij belde dat hij voor de deur stond. Terwijl hij het probleem voor mij verhielp, had ik een prettig gesprek met de beste man en voor ik het wist waren we al binnen.

Ik kreeg nog enkele belangrijke tips mee, zoals het aanschaffen van een nieuw en extra versterkt slot. Het aantal inbraken in de buurt waren namelijk gestegen ten opzichte van vorig jaar en de inbrekers gebruikten steeds vaker zwaarder geweld op een slot.

Ik was gelijk overtuig van het nut van een nieuw slot, en zodoende zal hij dit bij mij komen plaatsen. Het slot is SKG gecertificeerd, waardoor ik mij een stuk veiliger voel. Ook het plaatsen ging zonder problemen. Zo was dus niet alleen mijn huidige probleem van een kapotte sleutel in het slot verholpen. Ook was ik inmiddels beter beveiligd tegen inbrekers. Top!
Goede beveiliging?
Geen probleem voor de slotenmaker Amstelveen,
Amsterdam en omstreken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten