donderdag 31 oktober 2013

Een sportieve trouwauto huren

Je trouwdag is  de mooiste dag uit je leven, althans voor veel personen. Onlangs had ik een bruiloft van een goede vriend van mij. Hij is net als ik een echte autofreak en we gaan dan ook regelmatig naar diverse formule 1 wedstrijden in Europa. Daarnaast mag ook een jaarlijks bezoek aan de Auto RAI niet ontbreken.

Toen hij vertelde dat hij ging trouwen, ging ons gesprek meteen over de auto. De trouwauto was voor hem hetzelfde als de jurk voor de vrouw. Aangezien hij geen echte sportauto in het bezit heeft opperde ik om een trouwauto te gaan huren. Een trouwauto huren kan tegenwoordig voor een schappelijk tarief en de verscheidenheid is groot.


In de voorbereiding op deze dag hebben we samen het internet afgespeurd naar trouwauto’s. Als liefhebber van Engelse sportauto’s kwamen we al snel bij de Aston Martin DBS uit. Deze ontzettend mooie auto is een parel voor het oog en hij was dan ook meteen verliefd.

We hebben daarna niet meer verder gekeken maar meteen het juiste model gezocht. Al snel vonden we een bedrijf waar wij deze prachtige trouwauto konden huren. Zo gezegd zo gedaan, en afgelopen augustus was het zover. Hij ging trouwen met twee grote liefdes om hem heen. Zijn vrouw zag er prachtig uit, maar ook de Aston Martin straalde. Ik vond het mooi om hem te zien glunderen in deze auto. De dag was uiteindelijk geslaagd en ik heb ook nog even een rondje mogen rijden in deze auto. Helemaal top!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten