donderdag 17 oktober 2013

Perfect vervoer voor goederen naar Duitsland




Het vinden van een goed transport bedrijf is van belang voor het vervoeren van mijn goederen. Ik had een extern bedrijf nodig, die vervoerde naar Duitsland, Engeland en BelgiĆ«. Daarnaast vond ik het van belang dat de medewerkers van het exportbedrijf beschikte over uitstekende kennis van de markt. Ik wilde dit graag omdat zij mij zo konden helpen met logistieke oplossingen. 

Mijn online kledingbedrijf groeide met de dag, en ik streefde erna om mijn klanten zo snel mogelijk gelukkig te maken met de bestelde producten. Via collega’s ben ik gekomen bij Koops Transport B.V. 

Koops Transport B.V. vervoert naar de landen waar ik mijn goederen moet leveren. Het bedrijf is in 1916 ontstaan, en heeft al een hele historie achter zich liggen. Na een aantal overnames is het bedrijf nu uitgegroeid tot 120 auto’s en beschikt over 140 werknemers. De vestigingen zitten in Almere en Rotterdam. 

Mijn klanten zitten met name in Duitsland. De transport naar Duitsland moest daarom ook perfect zijn, Koops Transport B.V. stond hier garant voor en naar meerdere malen zaken te hebben gedaan ben ik erg tevreden! De medewerkers zijn erg vriendelijk, en de service is geweldig. De goederen worden met grootste zorgvuldigheid op de bestemming afgeleverd. Uitstekend!


                                          Source: transport Duitsland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten