woensdag 16 oktober 2013

Optimaal met de taxi van Alkmaar naar Schiphol!



Afgelopen zomer ging ik drie weken op vakantie, helaas was er op dat moment niemand die mij van Alkmaar naar Schiphol kon brengen. Ik heb toen gekozen om een taxi van Alkmaar naar Schiphol te nemen. Het openbaarvervoer was op dat moment een tweede keuze.

Natuurlijk neem ik het liefst altijd een taxi, maar de kosten liggen een stuk hoger. De verwachtingen van een taxibedrijf liggen dan óók een stuk hoger. De vriendelijkheid en service van de medewerkers moeten optimaal zijn. Daarnaast moeten de wensen en behoefte van de passagiers centraal staan. Dat vind ik in ieder geval wel, hoe denkt u daarover? 

Uiteindelijk heeft Taxi Noorderlicht mij naar Schiphol vervoert. Taxi Noorderlicht voldoet werkelijk waar aan al deze eisen. Het taxibedrijf is opgericht op 1 oktober 2000 en heeft als hoofd-omgeving Alkmaar. Taxi Noorderlicht is dé taxi van Alkmaar en omstreken. Zij staan al ruim 12 jaar garant voor kwaliteit, betrouwbaarheid en persoonlijke service.
Zij werken met scherpen tarieven en leuke acties. Het motto van Taxi Noorderlicht luidt dan ook: Korte wachttijden, scherpe tarieven!

Ik ben voor € 65, - euro naar Schiphol gebracht, een scherper tarief krijg je niet! De chauffeur was oprecht geïnteresseerd en zeer vriendelijk. Ik heb een goede rit gehad en ben goed geholpen met het in- en uit laden van mijn koffers. 



                                Source: Taxi Alkmaar Schiphol

2 opmerkingen:

  1. Hi Dear,
    Thanks for sharing such a useful blog. Really! This Blog is very informative for us which contains a lot of information about the Counselling For Men. I like this post. Please visit at "Taxi Schiphol Alkmaar",Taxi Schiphol Alkmaar | Online uw Taxi Bestellen, Onze klantenservice zijn 24/7 bereikbaar | Meest Betrouwbare Taxi Schiphol & Omstreken [TIP]


    Visit Here - https://taxi020schiphol.nl/ Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Dear,
    Thanks for sharing such a useful blog. Really! This Blog is very informative for us which contains a lot of information about the Counselling For Men. I like this post. Please visit at "Taxi schiphol",Taxi Schiphol Alkmaar | Online uw Taxi Bestellen, Onze klantenservice zijn 24/7 bereikbaar | Meest Betrouwbare Taxi Schiphol & Omstreken [TIP]


    Visit Here - https://taxi020schiphol.nl/ Thanks

    BeantwoordenVerwijderen