woensdag 9 oktober 2013

Offshore crane manufacturers very impressive

Zoals jullie weten ben ik er geïnteresseerd in techniek en alles wat daar mee te maken heeft. Ik kijk graag naar Discovery en lees veel over techniek. Daarnaast heb ik sinds de middelbare school interesse voor de bèta vakken.

Onlangs kreeg ik via via een uitnodiging om eens langs te gaan bij een fabriek voor offshore cranes. Of nou ja, het was een bedrijf bekend om zijn offshore crane manufacturers. Vol verwachting vertrok ik naar de plek van bestemming. Ik had er erg veel zin in, offshore cranes zijn gigantisch en doen mij altijd verbazen (waar ik ze ook zie).

’s Ochtends vroeg vertrok ik enigszins gespannen naar de fabriek, eenmaal aangekomen kreeg ik een hartelijk welkom en werd er meteen van alles uitgelegd. Het bedrijf is als offshore crane manufacturer altijd bezig met het ontwikkelen, fabriceren en bouwen van offshore cranes en het staat daar dus nooit stil.
De medewerker van het bedrijf gaf mij een goede rondleiding waarbij ik van alles te zien kreeg, ik zag hoe onderdelen werden vervaardigd en hoe de bouw van zo’n kraan gaat. Ik stond er eerlijk gezegd echt versteld van. De fabriek was groot en de onderdelen zijn immens. Na ongeveer drie uur was de rondleiding klaar en was ik dolgelukkig. Ik heb er veel van geleerd en kijk in het vervolg met nog meer bewondering naar offshore cranes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten