dinsdag 24 september 2013

Mobiele website maken is van belang

Een website maken voor je mobiel gaat tegenwoordig steeds makkelijker, veel bedrijven zorgen er bij het maken van een website namelijk meteen voor de goede optimalisatie. Ik persoonlijk vind het erg  belangrijk dat een site goed zichtbaar is op mijn mobiele telefoon, ik kan me er erg aan storen als ik steeds moet in- en uitzoomen om een stuk tekst te kunnen lezen. Laat staan het navigeren door de website op veel te kleine buttons.

Naast het feit dat ik het erg storend vind denk ik ook dat veel bedrijven hier een grote groep potentiƫle klanten mislopen. Het gebruik van mobielinternet neemt nog steeds toe en daarmee wordt het belang van een gebruiksvriendelijke mobiele website steeds belangrijker.

Toch kom ik regelmatig terecht op een website waarvan ik de kriebels krijg. Ben jij een ondernemer of heb jij een verouderde website, denk er dan eens over na om een nieuwe website te maken. Veel bedrijven zorgen er dan namelijk voor dat uw website meteen goed wordt geoptimaliseerd voor elk apparaat. Dat betekent dat ook tablet gebruikers uw website goed krijgen te zien en kunnen profiteren van alles wat de website te bieden heeft.

Uiteindelijk zult u zien dat een website maken voor u een voordeel heeft. U ziet het aantal mobiele gebruikers stijgen ook stijgt de tijd dat bezoekers op de website blijven. Dat kan er uiteindelijk weer voor zorgen dat mensen echt iets gaan doen of actie ondernemen op je website. En dat is wat je wilt, want in deze concurrerende tijd is het belangrijk klanten te binden en niet om ze snel weer kwijt te raken.



Source: Website maken

Mijn tip? Heb je een website die niet goed zichtbaar is op mobiele telefoons of een tablet, laat dan een nieuwe website maken. Hierbij zal het nieuwe design bij veel bedrijven ook geoptimaliseerd worden voor mobiele telefoons en andere apparaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten