maandag 23 september 2013

Tevreden met de klantenservice T-mobile

Mijn telefoonrekening was deze maand weer ontzettend hoog en ik snapte er helemaal niks van. Ik zag de bedragen op mijn online rekening stijgen en begreep er niet veel van. Ik heb tenslotte een onbeperkt internet bundel afgesloten en ook mijn minuten waren nog niet op.

Ik heb daarom besloten om de klantenservice van T-mobile te bellen. Zoals gebruikelijk had ik juist op dit moment geen internet en kon ik het nummer niet opzoeken. In zulke gevallen, dit gebeurt mij namelijk vaker, bel ik met Telinfo. Via dat nummer word je snel en eenvoudig doorverbonden met T-mobile.

Zo gezegd zo gedaan, binnen enkele minuten had ik iemand van de klantenservice van T-mobile aan de telefoon en kon ik mijn ei kwijt. Ik was ontzettend boos en snapte er helemaal niks van. Daar kwam bij dat deze mevrouw mij ook helemasaal niet begreep en daarom werd ik nog wat extra gefrustreerd. Na ongeveer tien minuten begreep zij eindelijk wat er aan de hand was en legde mij uit dat ik geen smsje had gehad terwijl ik over mijn internetbundel heen was.



Quasinonchalant bood zij haar excuses aan en zocht ze meteen een oplossing. Al snel kreeg ik te horen dat ik geen extra kosten hoefde te betalen en dat ik een vakantiebundel of extra minuten kon krijgen voor de fout. Ik was hier erg tevreden mee en hing dan ook met een goed gevoel op. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten