donderdag 12 september 2013

Klantenservice als luisterend oor

Iedereen belt ze weleens de klantenservice van één van de bedrijven waar je klant bij bent. Of het nou je lokale energiemaatschappij of je internetaanbieder is, je hebt ze soms wel eens nodig. Ik heb geregeld contact met de klantenservice en ben niet altijd even goed te spreken over de ‘service’. De ene duurt het erg lang voordat je iemand krijgt te spreken, de andere keer heb je vier verschillende medewerkers aan de telefoon en vaak kunnen ze nauwelijks iets met je klacht of probleem.

Toch is een klantenservice een goede uitkomst, ik kan er vaak wel goed mijn beklag kwijt. Ondanks dat er niet zoveel gebeurd ben ik soms al blij dat ik even mijn frustratie heb kunnen uiten. Dan ben ik weer helemaal zen en biedt de klantenservice mij een luisterend oor. Dat is af en toe wel fijn, mijn vrienden hebben er geen trek en ook bij mij familie heeft het geen zin. Even lekker gefrustreerd klagen over je te trage internet en stukken telefoon is dan ideaal.



Ja wat dat betreft ben ik blij dat de klantenservice bestaat. Misschien niet als totaaloplossing voor je probleem, maar wel als een luisterend oor voor al je beklag. Ja ik zal de telefoon weer pakken, mijn stroom is weer uitgevallen. Toch maar eens met de lokale energieboer bellen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten