dinsdag 3 september 2013

Merknaam verbeteren met een klein budget? Dat kan!

Het bestickeren van je auto of vrachtwagen is dé manier om je bedrijf of merknaam te verbeteren. Daarnaast bereik je via een logo, slogan of andere bedrijfsgegevens, niet alleen je geselecteerde doelgroep maar ook een potentiële groep.

Door een éénmalige investering ben je verzekerd van jarenlange promotie. De keuze voor het laten bestickeren van uw auto is dan snel gemaakt.

Dit was ook een goede marketingstrategie voor mij als beginnend ondernemer. Doordat ik over weinig budget beschik, is deze marketinguiting ideaal. De kosten zijn laag en het bereik is groot.

Wanneer ik lange stukken rijd, zie ik de dagen daarop de aantal bezoekers op mijn website stijgen.

Ik heb mijn twee bedrijfsauto’s door Abim Reclame laten bestickeren. Abim reclame is sinds 1973 actief in reclame-uitingen. Abim reclame zorgt voor een snelle levering en hanteert goede prijzen. Zij werken met kwalitatief goede producten en benaderen de klant persoonlijk, wat duidt op een prettige samenwerking.

De reclame op mijn auto is zeer netjes afgeleverd en naar mijn wensen vervuld. Ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen!

Auto bestickeren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten