woensdag 4 september 2013

De NEW Suzuki SX4

Vanaf oktober 2013 staat de NEW Suzuki SX4 in de showroom. Deze nieuwe auto van Suzuki is een stoere gezinsauto waarin, door de grote ruimte, het hele gezin comfortabel zit. Ik heb de auto in het echt gezien en ik moet zeggen, hij ziet er erg strak uit! De uitstraling van deze auto is krachtig en stoer en toch nog erg stijlvol. Volgens verschillende bronnen is er keuze uit tien verschillende kleuren, zodat er bijna voor ieder wat wils tussen zit. Ik heb zelf de zwarte uitvoering gezien en was daar erg onder de indruk van. Helaas heb ik geen testrit of iets dergelijks in de auto kunnen maken, een vriend van mij daarentegen wel.  Hij vond de auto heerlijk op de weg liggen en was gecharmeerd van het geĆ«volueerde 4WD-systeem.  Daarnaast zit er ook een panorama dak op deze auto waardoor de ruimte nog groter lijkt en er meer licht in de auto komt. Ik persoonlijk vind het dak erg mooi!


Source: Suzuki dealer


 
Verschillende uitrustingen
De NEW Suzuki SX4 komt in tal van uitvoeringen variĆ«rend van ongeveer €20.000 tot €31.000. Zo is er onder andere keuze uit een 1.6 benzine Exclusive (met 120 PK), een 1,6 DDiS Diesel High Executive of een 1.6 Benzine Comfort. Daarbij zijn er verschillende uitbreidingsopties mogelijk waardoor de auto bijvoorbeeld Climaat control, Bluetooth en Privacy glas achter krijgt. Naast de bovengenoemde modellen zijn er ook nog een aantal  business modellen voor de zakelijke rijder.












Source: Suzuki dealer

Verwachting
Mijn verwachtingen van de NEW Suzuki SX4 zijn erg groot. Door de ruimte, de stoere uitstraling en de vriendelijke prijs verwacht ik dat deze auto het zeer goed gaat doen in zijn categorie. Over een kleine maand zullen de eerste modellen verkocht worden en is deze stoere auto te zien op de Nederlandse snelweg! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten