donderdag 5 september 2013

Mijn droom: motorrijden

Ik heb al een tijdje een hele grote droom: leren motorrijden. Toen ik achttien werd heb ik mijn autorijbewijs gehaald en nu wil ik graag ook mijn motorrijbewijs halen. Al vanaf jongs af aan ben ik opgegroeid met motors. Mijn vader en mijn ooms hadden er altijd één en gingen regelmatig toeren op de motor. Nu ik ouder ben lijkt het mij super gaaf om een keer mee te gaan. Ik ben wel al eens mee geweest, maar dan gewoon achterop bij mijn vader.

Ik heb dit serieus overwogen en ga nu motorrijles nemen in Amsterdam. Ik denk namelijk zo: als je ergens goed kan leren rijden, dan is het in Amsterdam. Ik hoop zo snel mogelijk mijn rijbewijs te halen, zodat ik over twee maanden mee kan met mijn vader en oom op toer. Ze gaan dan het hele land door met meer mensen van de familie. Natuurlijk moet ik dan wel een motor hebben dus daar ben ik ondertussen ook naar aan het kijken. Het liefst wil een Harley Davidson.

Vanaf morgen ga ik beginnen met mijn motorrijles bij Rijschool Royalty. Ik heb er onwijs veel zin in en kan niet wachten! Ik heb stiekem wel al een beetje kunnen oefenen op de motor van mijn vader dus ik hoop dat de eerste les van morgen een stuk makkelijker maakt, zodat ik zo snel mogelijk mijn motorrijbewijs kan halen. Ik ben ervan overtuigd dat dat moet lukken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten