donderdag 19 september 2013

Een ongeluk in Amsterdam zit in een klein hoekje

De quote "een ongeluk zit in een klein hoekje" is een veel voorkomende uitspraak in het verkeer. Zelf heb ik dit vorige week ook ondervonden. Ik rijd elke dag mijn rondjes door Amsterdam om op werk te komen en dit is mij de afgelopen jaren goed afgegaan. Maar vandaag ben ik helaas betrokken geraakt bij een ongeluk met een taxi.

Gelukkig was er aan beide kanten geen fysieke schade. De schade betrof alleen een kapotte bumper aan mijn auto. Voorheen ben ik nog nooit betrokken geraakt bij een auto ongeluk en wist daarom niet welke stappen je vervolgens moest zetten. Gelukkig had de taxi chauffeur hier meer ervaring mee. Achteraf moest er nog redelijk wat papierwerk ingevuld worden. Zo heb ik de persoonlijke gegevens moeten noteren van de taxi chauffeur en een tekening moeten maken van het ongeval.
Vervolgens heb ik al het papierwerk gecontroleerd voordat ik mijn handtekening heb gezet.

Omdat ik best gehecht ben aan mijn auto wilde ik de schade zo snel mogelijk herstellen. Ik ben vervolgens op zoek gegaan naar een betrouwbaar schadeherstelbedrijf. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij Autoschade Herstel Veba. Ik heb voor dit bedrijf gekozen omdat zij momenteel werken voor alle verzekerings-maatschappijen en werken met ervaren medewerkers. Ook in mijn vriendenkring heb ik al vele positieve reacties gehad op het werk dat Veba aflevert.

Source: Autoschade Amsterdam


Het resultaat

Ik was uiteindelijk zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat. Er was geen schade meer te zien en de prijs die ik achteraf moest betalen was zeer schappelijk. Ik wil iedereen aanraden om met eventuele autoschade even langs Veba te rijden. Ze nemen de tijd voor om de schade op te nemen en leveren echt vakwerk af.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten