woensdag 16 oktober 2013

Mijn droom: een Audi R8 huren

Zoals jullie weten ben ik een echte autoliefhebber! Ik ben altijd erg geïnteresseerd in techniek, vorm en uitstraling van auto’s. Of dat nou oude auto’s of gloednieuwe auto’s zijn, ik vind auto’s helemaal te gek! Laatst ging ik een weekend weg en ben ik op zondagmiddag naar het circuit van Zandvoort geweest.

Tijdens deze druilige zondagmiddag was er een testdag van Audi en stonden er een aantal Audi R8’s op het circuit. Deze ongelooflijk mooie auto’s zijn niet alleen schitterend om te zien, maar maken ook nog eens een heel mooi, hard en brullend geluid.


Source: Audi R8 huren

Ik heb de hele middag met verliefde ogen naar deze auto’s gekeken en heb een aantal mensen die zich bezighouden met de montage van de Audi R8 gesproken. Daarnaast kwam ik een bedrijf tegen waar je een Audi R8 kan huren. De prijzen vielen mij erg mee en ik wilde dit natuurlijk meteen doen.

Een Audi R8 huren en er in rijden is een droom van mij. Na het zien van deze auto’s op het circuit wil ik zeker een keer een Audi R8 huren om er flink mee te scheuren. Met mijn salaris kan ik deze auto niet betalen en daarom zou ik graag een Audi R8 huren om mijn droom waar te maken. Nu nog even sparen en dan scheuren maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten