donderdag 24 oktober 2013

Breuk of ster? In no time opgelost!



In veel gevallen wordt ruitschade gedekt door uw verzekeraar. Maar welke autoverzekering moet ik dan afsluiten? Wanneer je alleen beschikt over WA-dekking verzekering dan is ruitschade niet verzekerd. 

Bij een WA Beperkt – Casco of allrisk verzekering ben je voor ruitschade wel verzekerd. Ook is het goed om te weten dat ruitschade geen enkele invloed op uw no-claimkorting heeft. (De premie stijgt niet).

Ik rijd al geruime tijd met een sterretje in mijn ruit, maar moet deze wel per direct gaan vervangen. Een klein sterretje lijkt niet erg, maar deze kan in no time een barst of scheur veroorzaken. Wanneer dit gebeurd moet het hele autoglas vervangen worden. De kosten kunnen dan oplopen tot € 400,- euro. 


                                     Source: autoglas vervangen


Ook is het van belang om een goed bedrijf te vinden die ervaring heeft in autoglas vervangen. Het vervangen moet gedaan worden door een bekend bedrijf. Dit is van belang, zodat de verzekeraar alles vergoed. Het herstellen van autoglas moet met veel kennis en kwaliteit gedaan worden. Zodat uw autoglas optimaal herstelt en in goede staat blijft. 

Het voordelig repareren van autoglas kan bij Voordelig Autoglas gerealiseerd worden. Een minuscuul sterretje tot een grote barst is zo verwijderd, door het team van Voordelig Autoglas. Voordelig Autoglas is een bedrijf die onder de verzekeringsmaatschappijen bekend is, waardoor alles vergoed wordt, betreft autoglas. 

Ook het sterretje in mijn ruit werd direct gevuld en kon ik weer veilig de weg op. De service is uitstekend. Ik ben super tevreden over Voordelig Autoglas.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten